regn hos mig

Idag är det riktigt Stina-väder. Ösregn hele dagen! Jag och Ivan myser! Vi tittade på Makkapakka efter lunchen, sen gick vi o la oss i hans säng och han somnade på 5 minuter! Jag har väl aldrig vart med om maken!
Ja, i förrgår hade vi säkert 2 dm snö. Igår hade allt smultit bort på natten och idag regnar det. Tur att vi hann åka lite pulka innan snön försvann. Eller, tur att JAG hann åka lite. Ivan gillar det inte vidare värst och vill helst se när mamma susar ner för backen. Inte mig emot! Hehehe.
Här är en bild från sandlådan i solskenet igår. Ivan gjorde kakor.


Undrar vad jag ska hitta på nu när barnet sover. Jag har redan skurat ur gammal exploderad risgrynsgröt ur micron...

Kommentarer
Postat av: Ia

Vi hade också lite snö, som försvann. Och ösregn idag. Så det så.

2012-01-12 @ 15:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback