En stor dag

..för Ivan som sov hela natten i sin säng! Han vaknade tjugo i sju, antagligen av vårat bröt. Imorn ska vi (Ivan o jag) vara lediga så då kanske han tar ännu längre sovmorgon. Höhö, tror du ja. Han var även snäll och glad när jag lämnade honom på dagis. För han är som ett solsken säger favoritfröken.
Även en stor dag för mamman som fick VG på gis-tentan. Hejja mig. Men nu går det utför, jag är helt vilsen i nya kursen. Jaja, kära barn.
Vi storhandlade idag. Det tycker jag om. Och Joakim, han är rätt snäll nu.

Kommentarer
Postat av: Ia

Whoho! Grattis: ) Det går säkert bra med livsformerna också, när du började förra kursen vart du ju också alldeles vilse och dan, och se så fint det löste sig.

2012-01-20 @ 13:16:15
Postat av: mamma

Håller med Ia - du tyckte ju kartorna var väldigt besvärliga i början, så det går nog bra detta också! Hoppas Ivan fortsätter sova hela natten.

2012-01-20 @ 15:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback