Rullrån!

Tjena. Jag har köpt ett rånjärn. Idag testade jag att göra rullrån. Det var katastrof i början men sen lyckades jag göra några hyfsade rullar. Jag ska öva och bli en hejjare på det! Skojjigt var det i alla fall.

Höhö, det här är ett rån! (eller flera)

Igår när jag hämtade Ivan på dagis var en av hans fröknar helt till sig och berättade att Ivan hade showat rejält på sångstunden. Alla barn hade suttit fint i en ring, men Ivan hade stått i mitten och dansat och klappat händerna och underhållit allihop. Man skulle allt vilja ha en liten kamera så man kunde se vad de gör på dagis egentligen. Kul verkar det ju vara.
Nu sover barnet, mamman bloggar och pappan maler sin älg. Och så är det lördag.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Sånt vill vi också ha, eller också tar du med det till vedspisen. Är det köpt på loppis? Ser väldigt goda ut, kan man få smaka?

2011-10-15 @ 19:45:47
Postat av: Stina

Jag tar med det så att jag kan fixa rån till glassen! Det är från tradera, nästan loppis.

2011-10-15 @ 20:00:16
Postat av: Ia

Vilka fina mönster! Nu blir det glasskalas: )

2011-10-16 @ 12:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback