här i vårt hus

Vi köpte en julgardin idag. utan att tänka på hur bred den var. som synes, inte så bred som fönstret. det löste jag med två långgardiner på sidorna. bra va. och tjusigt.

Har bakat lussekattor idag. inte för sista gången.  Joakim ska fika i skogen. nu somnar han Ivan. eller sover hos. sen kan lördagsmyset börja. te och bulle! för vi har nya temuggar. köpte dom innan vi betalde alla räkningar. nu skulle jag aldrig få för mig att köpa temuggar. håhå jaja.
nu ska jag gå och se vem som sover. hejdå.

Kommentarer
Postat av: mamma

Jättefint, vi längtar till helgen.

2011-11-27 @ 09:56:37
Postat av: Ia

Du var ju faktiskt tvungen att köpa muggarna, annars hade du ju inte fått nån stämpel : ) Vart tog stjärnan vägen?

2011-11-27 @ 18:48:29
Postat av: stina

höhö, ja det är sant. stjärnan fick flytta in till vardagsrumme. vart för trångt i köket nu.

2011-11-27 @ 21:40:06
Postat av: Jocke

Det var jag som sov!

2011-11-27 @ 21:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback