drummeldimp

Igår var jag ensam hemma. till idag. Jag fick sovmorgon och vaknade 9.20. det har jag inte gjort sen Ivan kom tror jag. Jag tackar så mycket och önskar denna lyx i alla fall en gång om året. Jag har tenta den 7e och eftersom jag pluggar så bakar jag också. för det hör ihop va. Jag har bakat tre sorters bröd. bild på två av dem. Tänkte göra ett nytt försök med nyårslöftet att bara baka själv. förra gången kom den en bäbis och sabbade det, men nu försöker vi igen! Jag laddar upp frysen redan nu. Jag har även hunnit med 4 maskiner tvätt. och ett skumbad.
Jag tyckte nästan att Ivan hade vuxit och blivit mera barn på bara en dag. hujedamej. skojjig är han. Imorn ska vi åka till stockholm och fira nyåret. med tåg. nu ska jag sova, Joakim ska inte. han är fast i tvspelens värld. och sen ska han se hockey. undrar om han tar för givet en sovmorgon till sig imorn? skurrk.


Bröd och bröd

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag gillar nog den runda bäst. Eller mjuka krusbröd

2011-12-30 @ 10:38:14
Postat av: Ia

Grattis till sovmorgonen! Fast jag gillar inte riktigt när du börjar meningar utan stor bokstav.

2011-12-30 @ 15:38:21
Postat av: Jocke

2011-12-30 @ 21:13:34
Postat av: Jocke

Inte jag heller. Usch!

2011-12-30 @ 21:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback