slem slem igen

Ivan får nya tänder och är lite eländig. Men han är ganska mysig när han är sjuk, vill gärna sitta i soffan gotta sig vid barnprogrammen och så sover han bra på dagen. Typ nu. Bra att sova middag. Jag tänkte på det att man hellre skulle vara sjuk själv än att barnen skulle va sjuka. Men sen tänkte jag att det nog är lite "bättre" om Ivan är sjuk, för jag tar nog bättre hand om honom än om han skulle bahöva ta hand om mig om jag var sjuk. Men helst ska ingen va sjuk!
Jag skulle verkligen behöva gå till afffärn. Och tvätta. Tur att vi har tvättid kl 16. Otur att Joakim inte är hemma än. Titta sen när han kommer kl 18 och jag bara hinner tvätta 2 maskiner. Mö.
Jag har diskat all disk och skurat Ivans matstol idag. Bra av mig. Till helgen blir det barnkalas. Det är mitt lilla barn som fyller år. Ska bli mest skoj att se honom blåsa ut ljuset på tårtan.

Kommentarer
Postat av: Ia

Kan han blåsa då tror du? Annars kan han kanske dregla ut det: ) Jag har köpt present idag, men jag säger inte vad för då skvallrar du bara för Ivan.

2011-04-07 @ 12:37:16
Postat av: Jocke

Men jag säger inget... vad får han?

2011-04-07 @ 22:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback