Måndag

Igår blev Ivan en månad gammal. Time fries! (och jag får på mig mina gamla jeans, hurra!)
Idag har lilla familjen gått låång långpromenix. Ivan sov duktigt hela vägen tre timmar. Vi gick till eriksberg och tänkte fika, men bästa fiket var visst stängt på måndagar. En sån otur. Sen gick vi vidare och hittade ett annat café, som också var stängt på måndagar. Men det kan man ju förstå, tröligt att jobba måndagar va. Tillslut kom vi fram till coop, där vi fick årets första tiptop. Snippsnopp.
Imorn ska vi göra viktiga saker.


Bjussar på en nöjd bäbis.

Det blir bara Ivan-bilder i bloggen nu, men det är inte så konstigt, det är ju det finaste jag har. Åh, gullegull! Höhö

Kommentarer
Postat av: Jocke

Vilken fräck liten kille.

2010-05-10 @ 22:47:55
Postat av: mormor

Mormors dubbelhaka o Morfars påsar under ögonen?

Vi längtar efter er!!

2010-05-11 @ 06:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback