Måndag, gamle vän

Dålig bloggning förra veckan, minsann. Andra bullar nu. På tal om bullar så ska jag baka veckans bröd idag. Nyårslöftet håller än. Fast jag fuskade en gång, men det gills inte. Jag var tvungen att ha en skogaholmslimpa. Men jag köpte den inte för att jag inte hade annat bröd, för det hade jag, jag var bara sugen. Höhö.

En mycket bra helg har vi haft, tackar alla inblandade för den! Speciellt fisken.

Idag är det mulet för första gången på länge. Jag är nästan lite sugen på att fixa på balkongen. Fast det får nog bli lite varmare först. Sen ska golvet på, och mattor och blomkrukor och stolar och annat mys.
Planen idag förutom bröd; ta fram symaskinen och gå ut med återvinsten. Lagom för en tjockis på en måndag.

15 dagar kvar! Hejja hejja!

Kommentarer
Postat av: Jocke

"Hur blir det då med återbäringen?"

2010-03-08 @ 12:42:03
Postat av: Stan

Redan återburet!

2010-03-08 @ 12:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback