Hej nya hem!

Minsann, nu har vi varit flyttade en vecka. Igen, tusen tusen tack till alla som hjälpte till! Man blir lycklig tusen år.
Trivs bra gör vi. Och Ivan har sovit tre hela nätter i rad! Bara nåt enstaka nappinstopp. Hejja Ivan!
Som vanligt när man (vi) flyttar så blir det krångel med internätet. Först idag kom det igång, därav gles blogging. Men det är nog tur, vem har tid att data när man ska flytta in, passa barn och laga mat. Nej  nej. Därför bloggar jag nu, mitt i natten (niss i nassen). Höhö.
Imorse var jag världens hurtmamma. Gick upp med Joakim kl 7 och tog med mig Ivan till parken som ligger runt hörnet. Där fanns ett spår på 2,5km som jag tänkte gå, men jag gick lite vilse och det kändes som jag gick och gick och aldrig kom till dörrn! Fast tillslut fick jag syn på spår från vagnen framför vagnen, så jag följde dom i hopp om att komma tillbaka till dit jag startade. Och det gjorde jag tillslut. Puh. Men titta sen när jag tar den turen varje dag...! Höhö. Hur många tror på det? Jag måste nog ha ett par nya gympingskor först.
Idag fick vi hem(kånkade upp 3 trappor) vår nya soffa. Alla är välkomna att sitta ner den. Just nu är den lite för ny för att va go. Den kommer aldrig ta den gamla soffans plats... håhå jaja.


Skön morgon i skogen, bara jag, Ivan och en och annan tant med gångstavar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback