tapet tepat patet petat


Nu börjar äntligen fultapeten rivas ner! Vi måste ju renovera barnrummet, höhö. Tre barn.
Det är ett meck och pilljobb, minsann. Jag har gjort 1,5m. Jag tror det får räcka så för idag.
Bra dag annars. Doktorn klämde lite på mig och sjukskrev mig. Skönt säger Stan och hennes kropp.
Jag tvättar. Typ en månads handdukar. För vi tvatt inga handdukar förra gången. Vi har så många. Uh. Inga fler, tack.
Imorn ska jag baka bröd. Och aldrig mer köpa köpebröd. Hoppas jag.
Surdeg, here i come!

Kommentarer
Postat av: Ia

Fast rostbröd kan man få köpa. Men en dag prövar jag nog det med. Jag tänker att det går i mina sockerkaksformar. Du får blogga surdegen sen så att jag får se om jag vill ha recepttetet. Kram

2010-01-04 @ 19:32:02
Postat av: Jocke

Glöm inte att svampa, Stan! Svampa! Och lyssna på Taylor Swift, då går allt i en rosenrasande fart.

Släng några fula handdukar, och gamla överkast kanske?



Idag blir det revben för mig. C'est revben pour moi!

2010-01-04 @ 21:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback