Tröööd!

Usch, jag gick till affärn. Nu ligger jag som en död säl. Svettig och dan. Blä.
Det är världens solsken ute. Otäckt när allt blir grönt och man knappt ser nånting när man kommer in igen.
Idag ska jag göra kokt torsk och äggsås till middag. Det har jag aldrig gjort förut. Hoppas bara det är så gott som jag tänker mig.
Sen är det ingen vattengympa idag heller, för snön på taket. Typiskt!
Idag är det en månad kvar tills Sallivan kommer. Plus minus två veckor. Håll i hatten.
Nu ska jag äta en skorpa och dricka te. Håll i hatten.

Kommentarer
Postat av: Jocke

Jag är nyfiken på den där Sallivan. Verkar vara ett riktigt busfrö till nakenfis.

2010-02-23 @ 14:04:23
Postat av: Ia

Naken blir den väl iallafall inte, ni har ju kläder för hur många sallivans som helst.

2010-02-23 @ 17:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback