till och med en björn

En bloggning för varje kommentar. Här går vi.
Idag har jag flyttat en bokhylla alldeles själv. Bra Stan! Sen har jag julpysslat lite och doppat resten av pralinerna i choklad. Mums. Pralin. Jag har slagit in julklappar till Ivan och vi har tittat på musikhjäpen hela dagen. Man får dåligt samvete annars. Nu också, man borde alltid lyssna.
Imorn blir det familjemysdag. Hurra hurra!
Tråkig blogg utan bild, så här kommer en gammal från när Ivan var i Stockholm. Och åt julgranen.


Kommentarer
Postat av: Ia

Fast jag får dåligt samvete när jag tittar på musikhjälpen utan att skänka pengar.

2010-12-18 @ 12:52:27
Postat av: Stina

Ja, jag också. Borde skrivit det. Men jag önskade en låt nu, så nu känns det bra.

2010-12-18 @ 14:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback