Vulkangrillad korv

Ivan är bäst på att sova. På dagen när man märker att han är trött, eller borde sova en stund, så lägger man honom i sin säng och ger honom nappen. Han knorrar lite och kanske flaxar och cyklar och spottar ut nappen ett par gånger, men sen vänder han huvudet upp mot vänster och somnar. Det är roligt att han alltid gör på samma sätt, han har väl vänster som sin sov-sida. Gött.
Imorn ska vi åka hem till Väners. Och fre-lör ska Ivan sova själv hos mormor för då ska jag(och Joakim) på wejaotwest. Fast jag ska bara på fredagen för då spelar Jens! Åh, jag har längtat tusen år!
Jag har förresten dammsugit hela huset idag (obs; ej städat), och när mannen kommer hem från jobbet ska vi få hemgjorda hamburgare. HEMBURGARE!

Kommentarer
Postat av: Jocke

Hamgjorda hemburgare!

2010-08-10 @ 23:04:10
Postat av: emma

dammsuga är städa. snälla, det kan det väl vara.

2010-08-10 @ 23:10:56
Postat av: Jocke

Jag håller med du!

2010-08-11 @ 13:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback