Vanlig sketen torsdag

Men en ganska ok torsdag ändå.
Och en bra vecka, fast tråkig utan man. Nu är han hemma igen, men nu är han borta igen. Bara sport, bara sport, bara massor utav sport.
Jag är lite produktiv på keramiken, det känns mycket bra. Och det blir delikata saker, dessutom! Det du.
Jag ska baka bullar någon dag, och lägga i mina nya tjusiga formar. Vaniljbulle. Mmm! Tänkte baka annikakakaka också, men vipsgrädden håller till läänge, så det är inte bråttom. Men jag är sugen, minsann. Och hungrig. Vi åt middag för en timme sen. Åh. Kanske blir en macka innan kvällsfiken. Höhö. Äta äta äta.
I morgon är det mysfredag. Jag längtar. Hoppas Joakim planerar ett bra mys. För jag jobbar hela dagen och kommer va en liten ynklig fru när jag kommer hem. Hint hint.
Annars är det toppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback