Åh, en sån karl



Håhå, titta va jag fick av Joakim idag. Alldeles snygga gerberor. Orange. Va han kan, man blir alldeles glad.

Vi har nyss ätit och jag håller på att spricka. Uh, mätt. (173cm)


Recept till Sigge:
Köp en billig fläskytterfille med utgångsdatum imorn. Skiva och stek med valfria kryddor.
Klyfta potatis, rödlurrk och paprika och kör ner med en pressad vitlurrksklyfta, salt o peppar, i en ugnsform. 200° 45min, tills det är klart.
Mera rödlurrk i strimlor, avokado och tomat blir en go sallad. Med olivolja och salladskrydda på. För lyxen.
Klicka på en valfri sås.

Så!

Nu väntar tv-soffan. Först Så ska det låta och sen kanske Alien (älgen). Jag hoppas inte att mannen i huset blir arg om jag råkar slumra. För det är minsann möjligt att jag gört...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback