Vilken soppa!

..så go och matig va.
Jag gjorde blomkålssoppa idag. Godare än det såg ut.

Jag är trött idag för jag var tvungen att gå upp en halvtimma tidigare för att Joakim skulle på träningslägr. Fy så atalt att sova själv. Men imorn åker jag till Väners och det blir så bra så. För jag ska se Kenny Starfighter! Hurra! Höhö.
Undrar om jag kanske får ett bad sen..det var inte igår! (nej) Jag är lite frussen. Hu.

Duvjakten fortsätter, skrämman tyck inte alls hjälpa, för såhär såg det ut alldeles nyss på balkongen..

Duvor och duvornas bajs.
VARFÖR är dom bara på våran balkong? Eller sätter grannarna bara inte upp skrämmor?
Tips om hur man får väck dom är mycket välkommet!

Ja, nej. Bra dag idag. Eller..ganska ok iallafall.
Nu är det kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback