Ja, med lööök!

Här är min lök. Jag vart ganska nöjd. Duken är ny för dagen. 25 kr på myrorna. Rena rånet, i Falun kostade dukarna som mest en tia. Det är det enda jag saknar.


Jag shoppade loss på indiska också. Ekologiska tabletter (underlägg), ljus, lyktor och en ampel som jag hängde i köksfönstret. Och planterade en ampellilja i. För nu kan man snart säga att köket är färdigt. Fläkten ska upp, och några fler hyllor. Sen så! Man vill alltid vara där. Och, ja, vi skulle ha en kökssoffa så man kunde ta sig en lur och titta på allt och känna sig nöjd.
På fredag åker jag hem till Väners. Jag önskar ostbågar. Det är nog det enda. Och bra fynd. Såklart.

Ja, vi va i Kungälv på kexfabriken igår. Skafferiet är nu fullproppt med kakor och kex. Jag kommer aldrig få baka igen.

Nu ska jag sova. Sen kommer Joakim hem med ett lösenord. Men dom biter dåligt nuförtiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback