vii i i i går och frågar skalman


Tadaa! Det är så bra så man blir knäsvag! Nu känns vardagsrummet färdigt. Men Joakim vill ha en ny soffa. Jag tycker inte att det behövs, vi har ju redan den bästa soffan som finnsk. Men men. En med divan vore ju gött iofs (jåffs).
Vi pysslade hela dagen och kvällen igår. Sen kollade vi på Trainspotting, för vi kom inte åt tvsladdelkabelgrejen, om den ens funkar? Så det vart film istället. Och för att vi inte skulle bli rädda så fick vi lov att titta lite Sunes Jul innan läggdags.


Idag gick jag upp 07.30 tillsammans med Joakim för han skulle jobba. Jag har gjort massa nyttigt! Hejja hejja. Typ frostat av frysen och bakat chokladcookies. Före och efter.


Söndagstaco idag. Tvätt imorn. Jag längtar! Har bara fulsockar kvar.
Nu ska jag plantera nya jordgubbsplantan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback