Disk smisk

Idag gick jag upp kl 05 och började jobba kl 06. Ganska gött med sommarmornar ändå. Kl 12 blev det fri lek. Jag åkte hem till en ledig man som var rastlös och ville dammsuga. Det fick han göra, och sen for vi o handlade frysen full.
Värmen tycker jag är ganska överflödig nu. Skönt att bara ha 32° inne.
Nytt som hänt i hemmet:
Vi har återinfört ingendiskkvartillnästadag-regeln. Och än så länge går det mycket bra måste jag säga! Ser du någon disk, Karin? Inte jag heller!
Men men, man får inte ropa hej ännu, dagen är ju inte slut.

Vi har fått en ny kran av svärfar Jörgen, fast det är inte den på bilden. Vi borde skura den nya med lite vim först. Den är böjd.

Nu ska husfrun ladda kaffebryggarn. Höhö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback