Tack, Stina!


Jag fick en blomma av jobbet idag, sista dagen. Det är nästan så man blir lite rörd. nästan.
En órkídéé. Det har jag velat ha ibland, men aldrig velat köpa, så jag vart nöjd.
Kort dag idag, bra så jag hinner fixa allt här hemma. Badrummet och halva kylen är kvar..sen att torka alla hyllor och sist golvet, men det tar man nog bäst när allt bös är borta.
Nu ska jag duscha sista duschen och sen tvätta sista tvätten.
Imorn blir det hem till Vänersborg igen. Och på onsdag blir det ett kärt återseende (:

Kommentarer
Postat av: Jocke

Hej Luv!

Du datar inte... du sover säkert. Eller tv.

Jag jobbar hårt. Har en artikel idag, två eller tre imorgon. Men snart är hela rasket över. Då har vi bara lilla flytten kvar. Du fixar så bra. Och vilken fin blomma du har.

Sov gott, jag tänker på dig din skrunt.

Puss

2009-01-02 @ 20:31:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback