Dumme Birger

Igår och idag har vi målat i vardagsrummet. Mycket stiligt må jag säga. Bara lite småpill kvar med diverse hål som blev...
Nästa rum på tur blir nog köket. En tjusig svartvit fondtapet och vit färg står på shoppinglistan.
Idag testade jag cherryvanilla-badskummet, det var ok, luktade gottgott men höll inte lika länge som badskummet från lagerhaus. Följ den spännande fortsättningen, nästa bad testar jag något nytt skum!
Imorgon är det fredag, och lite julafton. Vi ska gå promenad till systee-eemet. Nu ska vi ligga i sängen och titta på Sunes jul, Skidvallan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, for jag kunde komma in i datorn pa hotellet. vi sitter har o vantar pa att lamna hotellet. det ska bli skont att komma hem. vi ar lite forkylda och inte direkt pa topp. jag har i alla fall fatt soleksem sa lite sol har det varit. kram, mamma o pappa

2009-01-17 @ 13:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback