Du vet att det blir mejhäm

Igår åkte vi ut till Hönö och gick på loppis.
Att åka färja är nästa det bästa som finnsk.


Det vart en lyckad tur för jag kom hem med två delar till första delen.
En liten bricka och nån karott(-fulaste ordet, höhö).


Efter utflykten stannade vi och fikade hos Jörrgen och fick veta att det va rea på tapeter nånstans, så nu är vi med tapet till köket. Det vart ingen svartvit, men denna blir nog alldeles underbar ändå. Hurra!

Vi hade lite middagsbjudning och pictionaryspelning här igårkväll. Sen gick vi ut, till högervänster. Där fanns ingen mat, det var mer förr. Men jag fick kaffe och det var kvällens bästa.
Idag har vi mest inte gjort nåt alls. Diskat efter igår och gått en liten promenix till affärn.
En hissbild vart det. Joakim är sötast, så därför syns han bäst. Höhö.


Nu väntar vi på att middagen ska lagas färdigt, sen ska vi äta den och sen ska jag ta ett bad, för jag har längtat hela dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback