Brörd


 
Jag bakade kesomorotsbröd nu på kvällskvisten. Bästa brödet!
Annars har det inte hänt så mycket idag. Jag har jobbat, sen kom jag hem och lagde mat och bakade. Åh, en sån karl (fru).
Snart äre fredag, ska bli skönt med lite helg. Jag hoppas att Joakim går med på att börja fixa med köket...för jag är minsann sugen. Det kommer bli så fint! Hurra! Efter köket hoppas jag att vi tar itu med de gräsliga tapeterna i sovrummet. Det är tur att vi knappt ser dom, för vi har ingen taklampa där och så sover vi mest, blundande.

Nu ska jag snart sova igen, för det är typ det bästa som finns.. det är också gött att vakna till mitt i natten och titta på klockan och se att den bara är typ halv tre. Hehu.

Kommentarer
Postat av: Jocke

Du kan börja. Jag kan spela innebandy hela dan.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback