Barty

En alldeles bra och lagom helg är snart slut. 
Igår åkte vi lite spårvagn (höhö) in till staden och loppis hos Sauron!, där fanns säkert någe fynd, men det va galet mycket folk så vi ark (orkade) inte. Vi gick till 4-gott och tjap godis istället. Vi som inte ens äter godis... jaja. Sen gick vi på rea, men det blev inget där heller. Fast Joakim fick ett par jeans. Så han kan va glad. 
På kvällen kom Tobie och Louis och åt tacos och mös med oss. Vin och musik. och någon bror i slutet. Det var trevligt och sen vart klockan åtta imorse och Joakim skulle innebandymatch. Jag hejjade. Sen vart vi till IKEA och fick en massa bra grejer för vårt presentkort. Hurra! Nu ska det äntligen bli rutigt golv i köket, det va utförsäljning så det kostade 50kr/kvm. En finfin röd ryamatta fick vi också. Och högbollsglas och värmeljus och en palm. Och massa glördlampor.
Imorn kommer Ia hit och hälsar på. Jag ska lära henne att åka spårvagn. Det blir kalas!
Nu blir det snart sov. Gött.

Kommentarer
Postat av: Emma

Bilder Stina, bilder! vi är så nyfikna på hur ni har det.



du köper alltid på fina tyger ovh andra saker på loppisarna. hur hittar du allt? när vi kommer till gbg vill jag följa med till loppis på örarna.





kramkram

2009-01-26 @ 07:33:28
Postat av: Emma

Bilder Stina, bilder! vi är så nyfikna på hur ni har det.



du köper alltid på fina tyger ovh andra saker på loppisarna. hur hittar du allt? när vi kommer till gbg vill jag följa med till loppis på örarna.





kramkram

2009-01-26 @ 07:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback