bvkhrngkejnr

Ja, minsann. Nu är påsken slut. Skönt.?
Imorgon är det torsdag igen.
Idag har jag fixat mycket och varit bra. Jobb till tre, sen hem och planterade syrenen (jo, minsann) och skruvade klart golvet på balkongen. Hejja Stan! Med mattor på.
Sen åkte jag till plantagen och köpte några penséér, i väntan på annat. Där fanns även ett brickbord som jag inte kunde motstå, höhö. +50liter jord...
Jag fick lov att åka till blomsterlandet också, för jag hatt inga bra balkonglådor. Nu är det snart alldeles perfekt där ute. Lite varmare skulle det kunna vara..och duv-fritt. Men annars, ojoj! Nöjd är jag. Och vi. Mannen i huset håller nog med. Höhö, det lär han göra.
Dagens middag. Mycket god.


Dagens (kvällens) mysbalkong.

Kommentarer
Postat av: Ia

Va fint på balkongen!

2009-04-17 @ 20:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback