Torsdag


--->
Detta är nya favoriterna. Små, gröna kärnlösa druvor. Jag skulle kunna äta ett helt badkar fullt med dom. Fast då blir man nog snabb.

Förresten så har jag sagt åt Joakim att stänga min mun om den är öppen när jag sover. Men jag tror inte att han gör det, han tittar säker bara på mig och skrattar. Elak som han är. Höhö.

Jag tänkte spara ut mina naglar och måla dom röda, typ till jul. Jag har aldrig haft röda naglar. Djärvt att våga prova något nytt! Ellerhur va. Jo, men det blir nog stiligt. Jag kan matcha tomten, om han kommer. Det vet man aldrig, men jag har varit ganska snäll, så det finns en chans.

Imorse när jag cakl till jobbet så ösregnade det. Då vart jag alldeles nöjd. Dagen kunde inte ha börjat bättre!
Nu ska jag klippa ner en blomma och se om det kan bli fler av den, isåfall ska mamma få en (hej mamma, och hej pappa, och hej Ia me) för det är minsann en trevlig växt. Japp japp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback