Måndag


Höst-lörrv.


Måndagskväll och ny vecka igen. Men det gör inget. För nästa vecka ska vi hem. Hurra för det!
Jag sitter i soffen och tittar på Oskar som kör längdhopp i buren. Han och Ester har fått ny sand och dom verkar mycket nöjda över det. Gött med nöjda barn.

Joakim är och rullar golv. Jag får en ensamkväll. Skulle va mysigt me en bulle till kvällsfiken. Eller kanske kladdkaka. Men jag orkar inte fiska. För jag är trött, fick bara två timmars middagssov idag. Höhö. Ja, nej det blir väl en tråkig macka...För vi har inge kul pålägg. Jag vill ha en ost, men det är för dyrt. När lönen kommer blir det ost, minsann!

Annars var det inget. Vi kanske får ett bo, men det är en annan historia. Alla som vill får hålla en tumme.

Hej dåå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback