klart å betart

Tokigt va fort veckorna går. Hejja hejja!
Jag har putsat massa fönster idag och alla vart nöjda å glada. Hurra för det och hurra för mig.
Inatt skulle Joakim lämna mig för att gå ut å leta efter nån gubbe som va borta, men han hittade hem och Joakim fick komma tillbaka och det var ju för väl. Jag kunde sova gott och få ett lösenord (?) och allt var som vanligt.
Idag blir det fisk och potatismos till middag. Idag ska moset vispas med elvisp och inte med mixer och för mycket mjölk. Förre moset misslyckades totalt. Nu vet jag bättre.
Vår lägenhetsjakt är ganska spännande nu. Man vill ropa hej, men det får man inte.
Nu blir det en varm dusch för mina kalla fossingar och sen blir det mat och middagsmys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback