där borta ligger en graan, och den behöver jag!

Minsann, nu är vi hemma efter en liten minisemester i Göteborg. Snart bor vi där på heltid. Det känns helt jättebra, men också lite läskigt. Jag är rädd att jag kommer gå vilse varje dag. Men jag lär mig nog. När jag först kom till Falun så var jag inte heller så haj på läget, men nu minsann. Höhö.
Här kommer lite bilder från spektaklet.:


Här är jag på en tågtoalett i lördags, nykissad och nöjd!

Lördagskvällen spenderade vi med Snebasnian på preem. Biltvätt.

På söndagen lekte jag med Ia. Här fikar vi godaste fiken. High Five! Jag hittade även min drömjacka i fel storlek. Sorgen är stor!

Söndagskväll och söndagsbad. Inga berg av skum som utlovades, men det va mysigt ändå. Väder-Annika var också med.

Måndag och konsert. Jämt tvärbra.

Vi kom hem vid fem idag. Lagade mumsmat och jag ställde mig och gjorde lussebullar. Vi tjyvstartar lite. Och trycker inte russsin i alla katter. Jag pillar bara väck dom.

Nu blir det Family Guy innan sovet.

Tack för en bra helg! Tack varsågod.
tacktack.
hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback