Hejja Mamma!

Hihihi.

Idag var det en bra torsdag igen. Jag jobbade och fick tuffaste blomman. Sen shoppade jag loss på staden. Ett par jeans, ett par andra byskor, en top och prickiga trosor (se bild). Sen fick jag två tepåsar (nej, inte såna små, hallå) och två diadem för tio kronor styck. Och tro det eller ej så klämmer dom inte! Hurra! Nu ska jag inte köpa nåt annat än mat! Och knappt ens det, för jag ska frosta av frysen och lär äta upp det som finns där.


Nu ska jag fixa kvällsmacka, för jag lyxade och köpte en ost. Och ny violglass. Ska prova mitt nya te till. Mys.

Kommentarer
Postat av: Ia

Vad massa saker! Fast man ser inget på bilden ju. Kunde du verkligen köpa byxor utan mig?

2008-06-26 @ 20:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback