Frajdäj

tjohäj.
Kort jobbdag idag. Skönt. Nu är det helg, så lagom kul.
Undrar vad jag får till middag. Det lutar åt chiliconcarne, för då behöver jag inte handla nåt för pengarna jag inte har. Fast riset är slut och det blir inte så käckt utan.. så jag lär nog gå en sväng till affärn ändå..även fast det är nästan förbjudet på fredag eftermiddag...dam dam daam!
Inatt dram jag om en JÄTTEJÄTTESTOR örn! jag lyckades filma den med min mobil och sen fick alla springa upp i ett torn, för då hade örnen blivit en björn! och sprang runt och jagade alla och slog sönder grejer. Sen gick vi på rea i en pysselaffär, jag ville köpa sytråd, men jag tyckte den var för dyr..fast sen så var det halva priset. Minsann.
Nu går jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback