lyckad loppislördag

Jepp jepp! Det vart en tur på staden istället för innebandyhejjning, men det gör nog ingenting. Jag hejjar bortifrån, det går också bra.
Dagens fina fynd:

Fyra juldukar, 15kr för alla ihop! Hurra!

Två grytunderlägg, 10 kr styck. Fin paj eftersom vi skickade å våra gamla. Nu har vi nya gamla. Bra bra!

En glasbubbelljusstake. Jag har länge velat ha en stor glasgrej så hurra för denna snygga!
Denna var dyrast idag och kostade 30kr. ujuj.

Här är dagens fulsnygga grej, en ljusstake. Mysigare sken i verkligheten. 15kr och en nöjd Stan!

Jag hittade även en julklapp till Ia, men den är hemlig. Fast den räknas knappt för den kostade 5 kr. Höhö. Avslöjning.
Nu ska jag packa ner kuddar, diska, fiska och kanske marinera något!

Och snön vräker ner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback