Bajselona



...och det vart det, minsann.


Det blev många sånnahär på starbucks. Vi tänker öppna ett i Göteborg! Höhö.


En dag åt vi världens minsta portioner mat...

..men vi fick iallafall mycket att dricka. Jag ville sno skopan till sangrian, men jag vågade inte. Det var synd för den va tuff.

En dag var vi på stranden. Det var alldeles varmt i vattnet och frasvågor.

En dag låg vi i sängen och borstade tänderna.

En dag var Joakim trött.

En mulen dag badade han i poolen.

Jag nöjde mig med att doppa benen.

En dag (fast egentligen två, höhö) åt vi på hårdrockscaféet. Tänkte slänga ihop en sånhär taklampa att ha här hemma.


Det var en fin tur, men det är skönt att vara hemma igen. För vi har det bästa hemmet. Imorn ska jag hem till ett annat bra hem. Hurra för det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback