Onsdag

Godkväll alla barn.
Inatt drömde jag att jag va med i nån dokusåpa, typ som bigbrother. Vi var instängda i ett hus utan fönster så man visste inte om det va natt eller dag. Det fanns massa klockor i huset och alla visade olika tid så man hade ingen aning om vad som var rätt. Det var väldigt hemskt. Uscha. En tjej viskade till mig att hon kommit på att alla klockor gick olika och att vi måste ut innan det var försent! Sen vaknade jag. Tur det.
Jag är tjock i min hals och nästan sjuk. Det är inte bra, jag har inte råd att vara sjuk, men hellre nu än nästa vecka. För då är det Joakim, Göteborg och Håkankonsert. Hurra!
Imorn är det lagom jobb. Jobbigt att börja 06 bara. Men det får väl gå.
Nu ska jag sova!
Nattinatti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback