Måndag måndag

Tillbaka hemma i Farlun igen. Helgen var kalas! I fredags kom det efterlängtade besöket på kexfabriken(-s affär).
image236
Vi kom därifrån med en hel kasse full av kakor o kex. Kom och fika!
Nu ser det ut såhär hemma i skåpet:
image237
I lördags var det dags för håkan, det var minsann en bra konsert! Fem hattar! Illa att telefonen var död och jag inte hade nån kamera bara. Men det var bra iallafall. Musiken o sånt asså.
Sen var det plötsligt söndag och vi fick lov att åka hem igen.
Nu är det måndag och Joakim är på staden och tittar GAIS. Jag myser hemma. För vi har storhandlat och har massa mat i frys&kyl. Det är fint.
Jag avslutar med en fiskpinnemiddag jag fick för nån vecka sen. Enjoy!

image238

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback