Fyndlördag

Idag är det supervårigt ute och jag såg tussilagosar för första gången.
image233
På Hemtex var det 50% på allt, himla käckt eftersom nya gardiner behövdes, det blev ett par bruna, lite genomskinliga. Mycket stiligt.
Fåglarna hade nästan käkat upp den gamla såg jag när den kom ner.
image234

Jag fyndade på myrorna och röda korset, allt detta för bara 35kr!
Grönvitrutigt tyg som jag väl ska sy nåt av, vet inte vad ännu, men det va fint. 5kr
Konstig liten duk med snyggmönster som ska bli nån liten väska eller nåt, med tjusigt orange knappar till. 10+5kr
Köksalmanack från 86, för det sa mamma nån gång att det vore kul att ha från sitt år. Ha, tänkte gullock då. 5kr
Slutligen(underst) en gardin till, men det va mönstret som va fint så det kanske också blir nåt annat. 10kr
image235

Det var allt för nu. Snart blir det lunch och fram med strykbräda och symaskin!
Hurra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback