25e april

Idag var en bra dag. När jag kom hem från jobbet så fick jag födelsedag av Joakim. Han kan, minsann!
image243image244image245

Fina blommor, grill, vin, sol och musik.
Åh, vilken bra man jag har!

Idag fick man lön och det var minsann en trevlig överraskning(nej, jag vet inte hur man stavar, 2 r, 2 s? Ia hjälp!). Trodde inte det va så mycket, men hurrahurra. Fin paj.

Nu sitter jag i soffan och nästan somnar, men det gör inget för det är fredag och jag är trött. Snart blir det säng och sov. Imorn åker Joakim till Göteborg. Känns ju lagom kul, han bara flänger hela tiden. Men men, han kommer ju tillbaka igen. Nästa vecka är det valborg och 1a maj. Då kanske det blir tvåårsfirande och glass i 1amajtåget. Fintfint.

Här Mamma! Buketten ni skickade:
image246
Matchar fint här hemma (:




Kommentarer
Postat av: Ia

Det ser rätt ut.

2008-04-26 @ 10:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback