Lördag


Din vuxenpoäng är: 16.4



 

Din ålder borde vara 30 enligt Sveriges Vuxenpoängsstyrelse


höhö, ojdå. jag ligger efter.
vuxenpoang.com


Joakim är iväg och spelar fotboll, jag är hungrig och orkar inte fixa flytt. Jag putsade ett fönster, men sen vart det kallt så jag plockade ner lite tallrikar istället. Till kvällen blir det popcorn och mera städplock. Badade sista badet igår, men är sugen på ett till. Kanske får om man är snäll. Det gäller ju att passa på, man vet inte när man träffar ett badkar nästa gång. Badkar, badkarl. Badrum, badrum.

Kommentarer
Postat av: Jockepocke

vaddå outhärdlig? jag fixar det ganska bra känns det som. =)

2007-09-09 @ 13:28:32
Postat av: Charles

Du är 0.4 poäng mer vuxen än mig, vad stor du har blivit!

2007-10-11 @ 18:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback