Tisdag

Hej alla barn!
Nu åskar det här, tur att jag inte är rädd så jag behöver nån att hålla i handen. För den är för långt bort. Handen jag ville hållt i alltså. 
Jag har varit på icamaxi idag och köpt quinoa, det är spännande, jag undrar vad jag ska göra med den. Kan hända det blir något med köttfärs, höhö. Vi har en del.
Det är galet mörkt och nu var blixt och bang samtidigt. Tur att jag är sladdlös.
Annars är det bra med mig, Joakim har det också bra, det verkar så. Han låter nöjd i telefonen och berättar om nya, oanvända skor och pangpangar.
Nu kanske jag får te om jag vågar värma vatten.

Kommentarer
Postat av: Ia

Du är ju visst rädd ju! Kommer du inte ihåg när vi satt och spelade spel på toaletten? Här är det bara varmt och konstigt, men ingen åska.

2007-07-17 @ 21:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback