Måndag

Hej alla barn.
Idag hurtade jag till icamaxi och fick en ananananas. Vilket kalas det blir.Tills det börjar klia och blöda i tandköttet. Kanske om man skär i små bitar istället för skivor som man biter i.
På väg hem när jag var vid näst sista nedförsbacken så tänkte jag åh, va skönt, nu ska jag susa hela vägen hem. men nejdå. det stod en stor lyftkransgrej mitt i vägen och jag vart tvungen att bromsa. Lite besviken vart man.
Nu har jag nästan packat allt mitt bös i sovrummet. Det känns bra minsann. Nu äre bara Joakims bös kvar. Det är mest sladdar och sånt.

Kommentarer
Postat av: Jockepocke

Så tycker hon att han bara har bösebös och sladdar. =/
Men det har han ju, så det är sant. Han har däremot världens bästaste livskamrat och tösabit, som han älskar att komma hem till. Snart får han det igen. Nu sitter han och syr på sina skjortor och får ont i fingrar. Tycka om.
Puss

2007-08-20 @ 21:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback